تکنولوژی

دسته سلفی شیائومی با کنترل بلوتوثی

برای یک دوره کوتاه، دسته‌های مخصوص سلفی در دستان همه دیده می‌شد و مظمئنان خیلی از ماها نگران این بودیم که این دسته‌ها به سر و صورتمان برخورد نکند، اما به نظر می‌رسد دوران این دسته‌ها خیلی زود به پایان رسیده و دیگر محبوبیت سابق خود را ندارند.

به نظر شرکت شیائومی از این قضیه خبر ندارد و الان در سال 2017 سه پایه مخصوص سلفی خود را با نام Mi selfie stick Tripod را معرفی کرده است. به لطف طراحی شرکت شیائومی، این محصول تنها یک دسته سلفی معمولی محسوب نمی‌شود چون همانطور که از اسم و تصویر بالا مشخص پیداست، این محصول فراتر از یک دسته سلفی است و می‌تواند به عنوان یک سه‌پایه برای اسمارت‌فون شما باشد.

این سه‌پایه به همراه کنترل همراه مجهز به بلوتوث عرضه می‌شود که به شما امکان کنترل دوربین گوشی از فواصل دورتر را نیز می‌دهد، بنابراین دیگر به قرار دادن دوربین بر روی تایمر و با عجله دویدن برای ژست گرفتن نیازی نیست و دیگر خبری از عکس‌های عجیب و غریب در حالی که دستتان را برای گرفتن دسته مخصوص سلفی دراز کرده‌اید، نخواهد بود. البته بر روی این محصول،  این آپشن هنوز موجود است و در صورت نیاز می‌توانید از ان استفاده کنید.

ظاهرا این محصول فعلا در چین با مبلغ 89 یوان معادل 12 دلار عرضه می‌گردد که البته خیلی ارزان هم محسوب نمی‌شود.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا