تکنولوژی

دانشگاه آنلاین استیو وزنیاک تاسیس شد

«استیو وزنیاک» یکی از موسسان کمپانی اپل معتقد است که کسب مدرک دانشگاهی در زمینه تکنولوژی هزینه‌های سنگینی دارد و به‌همین دلیل او به تازگی دانشگاه آنلاین خود با نام «Woz u» را افتتاح کرده است. هدف از تاسیس این دانشگاه کاهش هزینه‌های تحصیل در زمینه تکنولوژی است.

در حال حاضر دانشگاه آنلاین او تنها یک ساختمان فیزیکی در ایالت آریزونا دارد اما وزنیاک گفته که در آینده نزدیک 30 مرکز دانشگاهی را در ایالت‌های مختلف آمریکا و حتی دیگر کشورهای سراسر دنیا افتتاح خواهد کرد.

دانشگاه آنلاین Woz U در حال حاضر شامل کلاس‌های مرتبط با برنامه‌نویسی و تربیت متخصصین پشتیبانی کامپیوتر می‌شود اما گفته می‌شود که برنامه‌های تحصیلی جدیدی در زمینه علوم دیتا، اپلیکیشن‌های کامپیوتر و برنامه‌های امنیت سایبری نیز در آینده نزدیک برای علاقه مندان برگزار خواهند شد.

این دانشگاه آنلاین همچنین برنامه‌های خاصی برای آموزش و راهنمایی کودکان به منظور جذب آنها به صنعت تکنولوژی نیز برگزار می‌کند. همچنین کسب و کارهای مختلف هم می‌توانند از مزایای این دانشگاه آنلاین بهره ببرند و با ثبت‌نام کارمندان خود در کلاس‌های این دانشگاه می‌توانند با پشتوانه بهتری با تکنولوژی‌های جدید روبرو شوند. گفته می‌شود وزنیاک در سال 2019 برنامه Woz U Accelerator را اجرایی خواهد کرد که به‌منظور کشف و پرورش  استعدادهای مختلف در زمینه تکنولوژی طراحی شده است.

علاقه مندان می‌توانند اپلیکیشن Woz U را از اپ‌استور دانلود کرده و به 10 سوال اولیه‌ای که از آنها پرسیده می‌شود پاسخ دهند. در پایان این تست صلاحیت و رشته مناسب شما جهت ورود به این دانشگاه بررسی خواهد شد. در صورت تایید صلاحیت شما، یکی از نمایندگان این دانشگاه تماس گرفته و درمورد شرایط تحصیل و جزئیات بیشتر با شما صحبت خواهد کرد. ضمنا هنوز درمورد هزینه شرکت در این دانشگاه آنلاین صحبتی نشده است.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا