تکنولوژی

خداحافظی با رنگ Jet Black آیفون

اپل در سال 2016 تصمیم گرفت که از طراحی 3 سال گذشته آیفون در محصول جدید خود استفاده کند ولی تدابیری نیز برای متفاوت عرضه کردن آیفون 7 و 7 پلاس نیز اعمال کرد. این شرکت، آیفون 7 پلاس را به قابلیت دو دوربین عقبی دستگاه مجهز کرد و همچنین ظرفیت حافظه دستگاه را نیز ارتقا داد. علاوه بر این قابلیت‌های داخلی، آیفون‌های جدید در دو رنگ جدید خاکستری  Space Gray و مشکی Jet Black عرضه شدند.

از ابتدای سال 2017، هیچ نسخه‌ای از آیفون با آلومینیوم ساخته نشده است و همچنین اپل ظاهرا تصمیم ندارد که رنگ مشکی براق جت بلک را جزو گزینه‌های محصولات امسال خود-آیفون 8، آیفون 7 اس یا آیفون 7 اس پلاس- قرار دهد. اما نگران نباشید، زیرا این شرکت قرار است یک رنگ جدید و جذاب را جایگزین دو رنگ قبلی کند. حدس بزنید چه رنگی؟…..مشکی!

درست است، مشکی ساده. هر دو روی گوشی آیفون 8 قرار است از جنس شیشه باشد و تنها حاشیه‌های فلزی ضد خش دستگاه مشکی خواهند بود، به همین دلیل کل دستگاه شمایلی براق و آینه مانند خواهد داشت. این ایده یادآور طراحی رویایی جانی آیو(طراح ارشد اپل) است گفت آیفون روزی تنها مانند یک ورق شیشه خواهد شد. آیفون 8، محصول جنجالی اپل، این شرکت را یک قدم به تعبیر این رویا نزدیک‌تر می‌کند.

طبق تصاویر درز پیدا کرده که در سایت Weibo منتشر شده است، این ظاهر شفاف و شیشه‌ای آیفون 8 به خوبی نمایان است که به امید خدا 30 دقیقه بعد از درآوردن از جعبه، خط و خش روی آن نمی‌افتد( اتفاقی در رنگ جت بلک آیفون افتاد).

عکس منتشر شده از آیفون جدید، تصویری از یک گوشی فوق العاده است که قرار است اوایل ماه سپتامبر، همراه مدل‌های جدید دیگری از آیفون در کنفرانس مطبوعاتی در کالیفرنیا  معرفی شود.

 

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

‫321 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا