تکنولوژی

اینترنت نامحدود اپراتورهای موبایل

اپراتورهای موبایل در آمریکا رقابت جدیدی در زمینه رایگان کردن پهنای باند و کاهش هزینه خدمات را برای مشترکانشان آغاز کرده‌اند. اپراتور AT&T  به دنبال T-Mobile و ورایزون تعرفه سرویس جدیدی را ارایه کرده که مشترکان دائمی آن به طور رایگان از پهنای باند و مکالمه استفاده کنند. AT&T تا پیش از این این سرویس را در اختیار مشترکان سرویس تلویزیون این اپراتور قرار می‌داد. 

بسته جدید اپراتور AT&T شامل مکالمه، پیامک و اینترنت رایگان نامحدود است که با قیمت ماهانه ۱۸۰ دلار ارایه می‌شود. این تعرفه البته بسیار گران‌تر از تعرفه سرویس نامحدود T-Mobile است که تازه آن را می‌توان برای ۴ مشترک به اشتراک گذاشت و  همچنین ورایزون نیز سرویس نامحدود تک نفره‌اش ۱۰۰ دلار است.

البته AT&T سرویس نامحدود خود را شامل مکالمه رایگان از آ»ریکا به کانادا و مکزیک و همچنین پیامک رایگان به ۱۲۰ کشور دیگر هم کرده است. همچنین رومینگ مشترکان AT&T به کشورهای کانادا و مکزیک هم رایگان شده است. 

اپراتورهای Sprint و T-Mobile  از ماه آگوست سال ۲۰۱۶ سرویس نامحدود خود ارایه می‌دهند. ورایزون هم از همین هفته  از سرویس نامحدود اینترنت خود را شامل ۱۰ گیگابایت tethering (‌اشتراک و استفاده از اینترنت روی سایر دستگاه‌ها ) و پخش ویدیوهای HD  رونمایی کرد. قیمت سرویس T-Mobile ماهانه ۷۰ دلار و Sprint نیز ۵۵ دلار است. 

 

 

 

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا