ایرانموبایل

افزایش قیمت گوشی نتیجه بسته شدن سایت رجیستری

رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور گفت: بسته شدن چند روزه سایت واردات مسافری باعث افزایش سه میلیون تومانی قیمت موبایل شده بود.

محمدمهدی غفوریان، رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی البرز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: سایت واردات مسافری تلفن همراه  از چند روز پیش با حرکتی بسیار غیر کارشناسی بسته شده بود و باعث افزایش قیمت حتی تا سه میلیون تومان شده بود.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه با پیگیری کمیته تخصصی تلفن همراه کشور و نمایندگان مجلس خصوصاً نمایندگان البرز، این مشکل حل و سرانجام مقرر شد سایت واردات مسافری امروز باز و واردات مسافری انجام شود، البته هنوز ساعت مشخصی برای بازگشایی رسمی اعلام نشده است‌.

غفوریان ضمن پیش بینی برای کاهش قیمت تلفن همراه در چند روز آتی اظهار کرد: اگر واردات از سایت مسافری شروع شود کاهش قیمت خوبی خواهیم داشت و نسبت به قبل هم کاهش قیمت چشمگیری خواهیم داشت.

رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه، علت بسته شدن سایت واردات مسافری را اینگونه عنوان کرد: دولت تمایلی برای تخصیص ارز برای واردات موبایل ندارد و ترجیح می‌دهد این واردات و تأمین کالا توسط وارد کننده‌های اصلی تامین شود اما در حال حاضر که کالایی وجود ندارد باید بخشی از این نیاز توسط سایت مسافری تأمین شود.

رجیستری موبایل از آغاز تا اتمام

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا