تکنولوژی

افزایش خلاقیت و بهره وری با کیبورد جدید لاجیتک

لاجیتک، شرکت سازنده لوازم جانبی کامپیوتر به تازگی نوعی کیبورد پیشرفته مخصوص طراحان و ویرستاران معرفی کرده است که Craft Keyboard نام دارد. این کیبورد، به نوعی ابزار مخصوص مجهز است که احتمالا برای ویراستاران عکس و فیلم بسیار کارآمد خواهد بود.

این ابزار dial که   The Crown نام دارد، قابلیت لمس سه بعدی ارائه می‌دهد و کاربر با استفاده از آن قادر خواهد بود با اتصال این کیبورد به برنامه‌های مخصوص ویراستاری، عملکردهای زیادی بدون نیاز به موس داشته باشد. شرکت سازنده، پیشنهاد می‌دهد که کیبورد Craft Keyboard  با برنامه فتوشاپ مورد استفاده قرار بگیرد. کاربر با استفاده از این کیبورد در برنامه فتوشاپ قادر خواهد بود اندازه قلم‌ها را و نور تصاویر را تغییر دهد و یا با سرعت بیشتر بین تنظیمات ابزار جستجو کند.

اما کاربرد این کیبورد اختصاصی، به برنامه فتوشاپ محدود نمی‌شود. پکیج برنامه‌ای تحت عنوان Logitech Option، طیف کاربردهای این کیبورد را افزایش داده و به کاربران این امکان را می‌دهد تا از این کیبورد در برنامه‌های مختلف استفاده کنند. The Crown همچنین  با برنامه‌های مایکروسافت آفیس نیز سازگار است و با استفاده از آن می‌توان حتی کاربردهای ساده استفاده از کامپیوتر مانند screen navigation را نیز انجام داد.

کیبورد Logitech Craft قرار است ماه اکتبر(مهرماه) با قیمت 200 دلار به بازار عرضه شود.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا