تکنولوژی

اشکال جدی در برنامه پیغام رسان گوشی های سامسونگ

به عنوان یک کاربر موبایل، ترس از ارسال پیغام اشتباه برای مخاطبان روی گوشی همیشه وجود دارد. این ترس برای کاربران سامسونگ این روزها رنگ واقعیت گرفته است!

تعدادی از کاربران گوشی‌های سامسونگ در فروم‌های اختصاصی و Reddit اعلام کردند که برنامه پیغام رسان رسمی گوشی‌های هوشمندشان به صورت رندوم و بدون آگاهی کاربر، برای مخاطبان عکس و پیغام ارسال می‌کند. حتی کاربری  ادعا کرده که کل گالری عکس‌هایش در طی یک شب برای دوست وی ارسال شده است!

بسیاری از کاربرانی که با این مشکل مواجه بوده‌اند، اعلام کرده‌اند که از سرویس‌های  T-Mobile US استفاده می‌کرده‌اند و احتمال داده می‌شد که این مشکل به آپدیت برنامه پیغام رسان منتشر شده توسط این اپراتور ربطی داشته باشد. اما سخنگوی  T-Mobile US اعلام کرده که این مشکل مربوط به شرکت سامسونگ است. سامسونگ نیز در گزارش در Gizmodo  اعلام کرده که این مشکل تحت بررسی قرار دارند و به زودی نتیجه آن اعلام خواهد شد.

این مشکل به دستگاه خاصی محدود نیست و حتی گزارش‌هایی مبنی بر درگیری کاربران گوشی‌های نسل جدید این شرکت-Galaxy S9 نیز منتشر شده‌ است. فعلا خبر دقیقی درمورد زمان رفع این اشکال اعلام نشده اما اگر شما هم درگیر چنین ایرادی از طرف گوشی‌های سامسونگ خود هستید، بهترین راه غیر فعال کردن برنامه پیغام رسان اصلی گوشی و استفاده از برنامه جایگزین دیگر است مانند Google’s Android Messages. Suffice.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا