تکنولوژی

آی‌پد پرو جدید احتمالا ضخیم‌تر است

بنا به شایعات منتشر شده، اپل قصد دارد نسل جدید “ipad Pro” را در نیمه ابتدایی سال 2017 رونمایی کند، و احتمال می‌رود از مدل فعلی کمی ضخیم‌تر باشند.

با اینکه تیم طراحی “جانی آیو” در باریک و باریک‌تر کردن دستگاه‌ها شهرت دارد، به نظر می‌رسد اینبار اپل کارایی را به طراحی ترجیح خواهد داد.

سایت ژاپنی اپل “Macotakara” ادعا کرده آیپد 12.9 اینچی اپل از مدل فعلی خود، 3. میلی‌متر ضخیم‌تر خواهد بود. این سایت با استناد به یک منبع تایوانی گفته: “ipad Pro” 9.7 اینچی کنونی، بدون تغییر در ضخامت و سایز تولید خواهد شد اما ابعاد صفحه نمایش به 10.9 اینچ تغییر پیدا خواهد کرد.

ممکن است اپل برنامه‌های خود را تغییر بدهد، شاید هم این سایت اشتباه کرده باشد. پس شایعه تغییر سایز اپل را خیلی جدی نگیرید. شایعات گذشته احتمال می‌دادند اپل از صفحه نمایش 10.5 اینچی در آیپد پرو فعلی استفاده خواهد کرد.

بدون حاشیه

برای تولید صفحه نمایش‌های بزرگتر، اپل احتمالا صفحه نمایش بدون حاشیه  در بالا و پایین را استفاده خواهد کرد. دکمه هوم نیز احتمالا برداشته شود، اما دوربین جلوی “FaceTime” پاربرجا خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که اپل حاشیه‌های کناری را کاهش می‌دهد. احتمالا در “ipad Pro” 12.9 اینچی از صفحه نمایش “True Tone” استفاده شود و به نظر می‌رسد تا سال 2018 از صفحه نمایش “OLED” در آیپدها خبری نخواهد بود.

مکن است آیپد پرو جدید در اوایل ماه مارس و همزمان با اولین سالگرد “ipad Pro” کوچک، رونمایی شود.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا